9/16/2010

Invitation: TEN with Pelikan


Dear all,
if you love traveling and inspiration just like I do and will be in Bratislava on the 27th of September, I dearly invite you to the first ever Travel Experience Night (TEN). I promise you it will be a great evening featuring some really interesting speakers (no, they really are. Okay, for some reason I also ended up on the list of speakers, put together by Pelikan.sk, so I promise not to mess up the whole exprience. Now only if my heart would leave my stomach!) Musical guest will be the amazing band Nourish My Fame which I am really looking forward too (funnily, before I even knew about them, their singer Audrey ended up on this blog here :-)

To learn more about the TEN exprience, the evening and the speakers, click here.

Pozvánka.
Priatelia, ak milujete cestovanie a inšpiráciu tak, ako ja, a 27. septembra budete v Bratislave, týmto vás srdečne pozývam na prvý ročník Travel Experience Night (TEN), ktorý organizuje Pelikan.sk. Sľubujem, že to bude skvelý večer v spoločnosti zaujímavých osobností (fakt, niektorých som už mala tú česť zažiť naživo a bola to sila. Napriek tomu, že som sa na tom zozname nejak ocitla aj ja a vyzerá to, že guča v mojom žalúdku a hrdle nepovoľuje, sľubujem, že sa to posnažím nepokaziť). Hudobným hosťom večera bude kapela Nourish My Fame, na ktorých sa veľmi teším (sranda, ešte predtým ako som tušila o ich existencii, speváčka Audrey sa objavila na tomto blogu tu :-)

Viac info o koncepte TEN, programe a speakeroch nájdete tu. Teším sa na vás!

No comments:

Post a Comment