1/17/2012

1 shirt, 13 women: Veronika



So how do you wear a crisp white shirt when your style is mostly about dark, rich, seducing colours, structures and attitude? I was really looking forward photographing Veronika and her version of the shirt. And it is really about simplicity (yeah, and perfect bone structure :-). Let the patch of white shine through black, heavy pieces like a hooded coat and leather skirt, add some red lips and sneakers and off you go, run this town. And off YOU go to Veronika's blog. The last pictures were taken at Kabinet's showroom. Thanks!

Ako by ste nosili nažehlenú bielu košeľu, ak sa váš štýl skladá skôr z tmavých, bohatých, zvodných farieb, materiálov a nálad? Na fotenie s Veronikou a jej košeľou som sa tešila, a odpoveď, ktorá vyplynula: jednoducho :-) Napríklad necháte fragment bielej presvitať cez čierne, ťažšie kúsky ako čierny kabát s kapucňou a koženou sukňou, doplníte červenými perami, žiariacimi teniskami a vyrazíte do sveta, ktorý vám leži pri nohách (najmä keď ich máte až po zem...). A tiež na Veronikin blog. Posledné fotky vznikli v showroome Kabinet. Ďakujeme!







8 comments:

  1. aah ver ver taka krasna vždy!

    ReplyDelete
  2. je je! a posledná je super!

    ReplyDelete
  3. Všechny fotky jsou skvělé!!

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. strašne sa mi páči jej účes :) ♥

    ReplyDelete
  5. Toto sa mi paci ako celok je to dokonale! Inak vobec som necakala, ze tolko kosiel bude "vylepsenych". No napriek zaujimavym detailom a pristupom sa mi toto paci zatial najviac, strhujuca ciernobiela jednoduchost. Nema chybu!

    ReplyDelete
  6. krásna :) tá predposledná fotka je podla mna najlepšia, úplne sa mi páči.. :)

    ReplyDelete