9/19/2012

Invitation: Dizajnvíkend, Bratislava


Starting today, the Bratislava design weekend, Dizajnvíkend, is on, hooray! It looks really promising, including a special, volume 20 Pecha Kucha Night on Thursday, a fashion show of young, rising and accomplished fashion designers (it will be good!) on Saturday, the possibility to exhibit pieces YOU love, and tons, tons of other good stuff you should stay for in Bratislava this weekend. Check out the full programme here. I am also hoping to shoot some great street style, so see you, hopefully! :-)

Dnes začína bratislavský Dizajnvíkend, hurá! Program vyzerá skutočne sľubne, zahŕňa výročnú, 20. Pecha Kucha Night so zahraničnými hosťami vo štvrtok, módnu prehliadku mladých, sľubných aj top módnych návrhárov v sobotu, možnosť vystavovať pre kohokoľvek, s dizajnovým kúskom, ktorý má doma, a kopec ďalších zaujímavých aktivít a dôvodov, prečo zostať tento víkend v Bratislave. Celý program nájdete tu. Ja sa teším aj, že nafotím skvelý street stýle, tak sa dúfam vidíme! :-)

8 comments:

  1. A ja idem prave tento vikend domov :/

    ReplyDelete
  2. Kym som bola v Bratislave, taketo akcie ma akosi minuli. Teraz sa tak akurat mozem len tesit na vase fotky :-)

    ReplyDelete
  3. Som zvedava ako je na tom Bratislava, tesim sa na tvoje fotky, ja si zatial uzivam LONDON DESIGN FESTIVAL... :)

    ReplyDelete
  4. minimálne na sobotu večer sa chystám aj ja, teším sa! :)

    ReplyDelete