9/26/2012

Vienna Fashion Week Impressions



 

I was really looking forward Vienna Fashion Week, although I was able to go only one day (oh, maybe that's why :-). Note to myself: big expectations, they let you down pretty easily. On the bright side, it was perfectly and smoothly organized, hats down to that, but somehow I missed that extra spark that comes with people being excited about something they love or find joy in. Couldn't find it in the show or the people watching the shows. But maybe I just picked the wrong day/shows or simply was not happy about not shooting one single frame on the street...
Anyway, one show that had some really cool ideas was the Veni Creatrix one (above). And I was curious to see the only Slovak designer, Dana Kleinert's show. It was fresh and colourful, with beautiful knitwear, showing older and newer pieces. I think the new collection, Era, will be sold out pretty quickly (I have seen people flooding Dana's exhibition boot after the show), so if you want to own a piece, go for it :-)

Na viedenský Fashion Week som sa naozaj tešila, aj keď som mohla iba na jeden deň (a možno práve preto, ha). A potom zakaždým tým veľkým očakávaniam pekne naletím. Musím povedať, že organizačne išlo všetko hladko a dokonalo. Ale nejak mi počas dňa chýbala iskra, ktorá sprevádza na podobných akciách ľudí s vášňou a radosťou z módy. Nejak sa mi ju nedarilo nájsť v kolekciách a prehliadkach, a ani v ľuďoch, ktorí na nich boli. Ale pokojne môže byť, že som si vybrala zlý deň, nesprávne prehliadky alebo som bola len mrzutá z toho, že som na ulici nevyfotila ani políčko...
Každopádna, prehliadka, ktorá mala pár príjemných nápadov, bola Veni Creatrix (vyššie). A ukážkovo reprezentovala Dana Kleinert, prehliadka bola svieža, veselá, farebná, pleteniny hrali jedna radosť. Počas prehliadky Dana ukázala staršie kúsky aj novú kolekciu Era. Tipujem, že po tej sa veľmi rýchlo len tak zapráši (videla som nával na Danin stánok po prehliadke), takže ak si na ňu robíte zálusk, nečakajte :-)








3 comments:

  1. och prehliadky vyzerajú supeer..

    ReplyDelete
  2. wau vyzera to krasne, normalen ti zavidim ze sa dostnanes na taketo akcie.

    ReplyDelete
  3. skvelá prehliadka! :)

    ReplyDelete