5/26/2013

At F&F A/W13 in London


My visual summary of the trip to London to see F&F's take on the Autumn/Winter 2013 trends. I left with no sleep at night and last minute packing, so I spent the two days in kind of a dreamy, hazy world and just took everything as it came, which was quite nice for a change (yeah, my compulsive trip planning and having control over things happening was gone, to the extent that I almost missed the flight back, lost in time and the duty free shop aroma world), so big thanks to my traveling buddy Zdenko for looking after me.

Ľahký vizálny sumár londýnskeho výletu na prehliadku trendov jeseň/zima 2013 v podaní F&F. Ja som cestovala po prebdenej noci a pobalená na poslednú chvíľu, takže dva dni som strávila v takom rozmazanom, ľahko snovom svete a brala som len veci tak, ako sa diali, čo bola príjemná zmena (moje patologicky vedomé plánovanie vecí a túžba mať ich pod kontrolou na pár dní ustúpili až do tej miery, že som na ceste späť, stratená v čase a v atomaterapii duty free shopu, skoro zmeškala lietadlo), takže veľká vďaka môjmu parťákovi na cestách, Zdenkovi, za to, že ma strážil.


A surprise trip to the London Eye with champagne before the show was everything a girl could ask for. During my London trips I have never ever considered London Eye as I though it a too turistic option and come on, there is no real street style around London Eye, but it was majestic, honestly. Though if you go, you might consider secretly bringing your own champagne :-)

Malým prekvapením dňa bola jazda na vyhliadkovom London Eye so šampanským, výborný to nápad. Počas žiadnej návštevy Lodýna som túto možnosť nezvažovala, nie som predsta nejaký tu-tu-turista a úprimne, v okolí London Eye veľa pôvodného streetstyle-u nenájdete, ale bolo to magické, naozaj. Aj keď, ak sa vyberiete, zvážte vlastné šampanské :-)








The show itself was held in a tent at Somerset House, home to the London Fashion Week. It was quick paced, dynamic, with a simple, no frills set, great music and great lighting (Thanks to whoever thought of the photographers. All show organizers please take notice... what will be left of your show are pictures. The light HAS to be good). Here's my selection of favorite moments: classic red and black Scottisch checkers, red and black and white combinations, black leather, more bikers boots (with dresses) and definitely some red gloves (like this lady from Hallstatt. She rocked them...) Oh, and I loved the big, big hair (seriously though, how many extensions did they have to use?)

Prehliadka bola v stane v priestore Somerset House, ktorý je domovom londýnskeho Fashion Weeku. Show bola rýchla, dynamická, s jednoduchým, prežiareným set dizajnom, dobrou hudbou a dobrým svetlom (Vďaka za to. Plus poznámka pre všetkých organizátorov sveta... jediné, čo sa z prehliadky dostane do sveta, sú fotky. Svetlo MUSÍ byť dobré.) Tak, a moje highlighty: klasické červeno-čierne káro, vo všeobecnosti červená s čiernou a bielou, čierna koža, biker boots s nežnými šatami a červené rukavice! (pamätáte túto dámu z Hallstattu? Tá to vedela). A tie velikánske vlasy si prosím (večerná tipovacia debata: koľko príčeskov treba na také vlasy?)







Plus 10 points: Jon Kortajarena as the main star of the show (remember him from Tom Ford's A Single man movie?)

Plus desať červených bodov: Jon Kortajarena ako hlavná hviezda prehliadky (pamätáte si ho z filmu Toma Forda A Single man?)









It was a very pleasant night, thanks to the organizers, the F&F team from Slovakia and the new people we've met. And this last one picture is one of my favorites: joy of life in Somerset House. Enjoy the rest of Sunday!

Bola to veľmi príjemná noc, vďaka organizátorom, milému tímu z F&F Slovensko a ľuďom, ktorých sme stretli. Posledná fotka je jedna z mojich obľúbených: radosť zo života v Somerset House. Krásny zvyšok nedele!

15 comments:

  1. Veľmi príjemný pohľad na každý jeden obrázok! Muselo tam byť perfektne :)

    ReplyDelete
  2. tak! a teraz mi je ľúto mojich dlhých vlasov..

    ReplyDelete
  3. videla som už viac fotiek na blogoch, ale všetky sú také obyčajné, ty do tých tvojich vieš vniesť takú úžasnú atmosféru :)

    ReplyDelete
  4. tam muselo byť úplne neskutočne dobre!
    a máš tie najkrajšie fotky :)

    ReplyDelete
  5. Ty máš vždycky tak nádherné fotky! Miluju všechny...ale nejvíc tu poslední :))

    ReplyDelete
  6. vy ste zlaticka, vsetci mali perfis fotky :-*

    ReplyDelete
  7. Dost vo velkom style to dali :) Ale na London Eye by som asi fakt potrebovala to sampanske :D

    ReplyDelete
  8. Nádherné fotky z prehliadky a celkovo! Fakt skvelá práca a ty na fotke vyzeráš veľmi sviežo a čerstvo...aj ja by som tak chcela vyzerať po prebdenej noci :D

    ReplyDelete
  9. Nádherný fotky, ten busíček je sladkej :))

    ReplyDelete