7/20/2014

Giveaway: City Souls T-shirt


All the T-shirts, created for the City Souls project in co-operation with fashion bloggers (more about it here), were gone in a snap, which is fantastic for the project! And I still owe one of my designs to one of you: I am giving away this one on the picture (in size M, unisex).
I used one of my black and white photographs from the backstage of a fashion show - it is cut out in the shape of a pocket, placed above your heart: because it is only with the heart that one can see rightly.
To get the T-shirt leave your e-mail address into the comment box and like the City Souls page on Facebook, here. The giveaway will be closed in a week, next Sunday, 27th of July, at midnight.
For those of you who have asked: yes, there will be a reprint of the T-shirts, very soon!

Všetky tričká, vytvorené pre projekt City Souls, v spolupráci s módnymi blogermi (viac o projekte tu), sa bleskovo vypredali, čo je úplne super pre projekt! A keďže ja stále dlžím to "moje" jednému z vás: tričko na fotke teraz ponúkam na získanie (vo veľkosti M, unisex).
Použila som naň jednu z mojich čiernobielych fotografií z backstage jednej prehliadky. Fotka je vytlačená v tvare vrecka priamo nad srdcom: lebo dobre vidí človek iba srdcom.
Pre získanie trička stačí ak necháte v komentári svoju mailovú adresu a dáte milý lajk stránke City Souls na Facebooku. Giveaway uzavriem budúcu nedeľu, 27. júla, o polnoci.
Pre tých, ktorí sa pýtali: bude sa robiť dotlač tričiek, už čoskoro!

GIVEAWAY UKONČENÁ: Tričko získava koment číslo 22, Vanessa, gratulujem! 

105 comments:

  1. martina.betakova@gmail.com

    ReplyDelete
  2. styleofbecca@gmail.com

    ReplyDelete
  3. kklara.jelinkova@gmail.com

    ReplyDelete
  4. t.stankovianska@gmail.com

    ReplyDelete
  5. natalia.gazova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. pat.galikova@gmail.com :))

    ReplyDelete
  7. luciaujova@gmail.com ;-)

    ReplyDelete
  8. martina.ulicianska@gmail.com :))

    ReplyDelete
  9. moni.dancova@azet.sk :)

    ReplyDelete
  10. pakika@email.cz

    ReplyDelete
  11. svit1@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. terezahavrdova@gmail.com

    ReplyDelete
  13. zuz.kostelanska@gmail.com :))

    ReplyDelete
  14. dominika.zvozilova@gmail.com (:

    ReplyDelete
  15. tina.pastekova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. simona.dandulova@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  17. vanesska.sk@gmail.com

    ReplyDelete
  18. terez.simova@gmail.com
    skoro som umrela teraz na Colours v Ostrave v tých mojich čiernotách, biele by ma refreshlo :)

    ReplyDelete
  19. ja som si ho nestihla kúpiť,tak dúfam že aspoň takto vyjde :)
    lujza.behilova@gmail.com

    ReplyDelete
  20. veronika.vrabcova@gmail.com

    ReplyDelete
  21. ivana.fristikova@gmail.com
    pliiz:)

    ReplyDelete
  22. dominika.kasiarova@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Moc ti to na tej fotke sekne :)...... martina.matt@italmarket.sk

    ReplyDelete
  24. monikasykorova212@gmail.com

    ReplyDelete
  25. ivanova.barbora@gmail.com

    ReplyDelete
  26. lenka.macangova@gmail.com

    ReplyDelete
  27. v.gregusova@gmail.com

    ReplyDelete
  28. krásna fotka!
    ivyk.matulova@gmail.com

    ReplyDelete
  29. ivanahlinkova3@gmail.com

    ReplyDelete
  30. lucia.karlikova@gmail.com

    salut! :)

    ReplyDelete
  31. jana.nguyenova@gmail.com

    ReplyDelete
  32. barbara.bugyikova@gmail.com

    ReplyDelete
  33. andrea.pojezdalova@gmail.com

    :)

    ReplyDelete
  34. tekelyova.alex@gmail.com

    ReplyDelete
  35. ParalovaVendula@seznam.cz

    ReplyDelete
  36. michaela.kristofcakova@gmail.com

    ReplyDelete
  37. kristofova.leni@yahoo.com :)

    ReplyDelete
  38. camatejova@gmail.com

    ReplyDelete
  39. d.keleceniova@gmail.com

    ReplyDelete
  40. ewkajan@gmail.com (mozno tu bude moj mail dvakrat,ale to asi len omylom:)

    ReplyDelete
  41. domi.behunova@gmail.com

    ReplyDelete
  42. pepejanderliny@gmail.com

    ReplyDelete
  43. veronika.novotova@gmail.com

    ReplyDelete
  44. andrea@advisory.sk

    ReplyDelete
  45. vanesqaaa@gmail.com

    ReplyDelete
  46. lubica.blazeniakova@gmail.com

    ReplyDelete
  47. aleky24@gmail.com

    ReplyDelete
  48. lubka.reznakova@gmail.com

    ReplyDelete
  49. kikaflorova@gmail.com

    ReplyDelete
  50. marianna.dusova@gmail.com

    ReplyDelete
  51. jana.kraj@centrum.sk

    ReplyDelete
  52. jana.kraj@centrum.sk

    ReplyDelete
  53. michaela.bacikova@gmail.com

    ReplyDelete
  54. susan.stolarikova@gmail.com

    ReplyDelete
  55. super nápad. I like it!
    petronelasv@gmail.com

    ReplyDelete
  56. thefashionrules@gmail.com

    ReplyDelete
  57. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  58. skvely napad, tricka su superske a tvoje sa mi paci asi najviac ! :)

    anetamachova@gmail.com

    ReplyDelete
  59. wagner.m.andrea@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Krásny čistý design:)
    petronelaspirkova@gmail.com

    ReplyDelete
  61. mmimmaa@gmail.com

    ReplyDelete
  62. k34bindas@yahoo.com

    ReplyDelete
  63. Ľaľa, ešte jedna giveaway :) www.facebook.com/znackatak , o ŠPERK, držím tu aj tam palce :)

    ReplyDelete
  64. paula.kulichova@gmail.com :)

    ReplyDelete
  65. b.mlejova@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Zuzka.vaskova@gmail.com

    ReplyDelete
  67. barbora.kachlikova@gmail.com

    ReplyDelete
  68. saskia.repcikova@gmail.com
    Rada by som si ho kúpila, je krásne :)

    ReplyDelete
  69. silvia.sedlacikova@gmail.com

    ReplyDelete
  70. simka.nessie@gmail.com

    ReplyDelete
  71. tonickadonevova@gmail.com
    :)

    ReplyDelete
  72. Úver ponuka Kontakt na 3%

    potrebujete pôžičku zaplatiť váš účet? ponúkne vo výške 3% z 5000 euro na 200 miliónov eur, kontaktujte nás v prípade záujmu e-mailom: financial_credit_forum0099@outlook.com

    ReplyDelete
  73. Dobrý deň.

    Nemôžem skryť túto skvelú svedectvo, ktoré sa konajú v mojom živote, by som
    miluje každý vie, že, a dostal časť, ktorá je dôvod, prečo som vždy dal
    odpoveď, Am pani Susan podľa mena, žijem v Michigane, USA
    State Of America, chcem poďakovať Pastor. (Chris) za jej láskavosť
    na môj rodinný život.

    Nikdy som netušil, že tam bol ešte pekný veriteľ takto na internete a
    krajiny tu. Len pár mesiacov späť, bol som v hľadaní pôžičku
    95.000 dolárov, pretože som došli peniaze na jedenie, a moje účty
    vrátane nájomného. Bol som podvedený asi 4000 dolárov a rozhodol som sa, že
    zapojiť sám v podnikaní, ako je to už ale môj priateľ predstavil
    aby som úveru firmy kvôli môjmu vzhľadu a výhodných akciách.

    A povedal som mu, že som nebol záujem o pôžičku riešiť už ale
    povedala mi, že je stále dobrý veriteľ, ktorý mu odporučí
    ma, a ja som súd a ja som veľmi vďačný šťastie, som dnes, som
    vzhľadom k vyššie úveru vo výške $ 95,000.00 USD, s týmto veľkým spoločnosti (
    Pastor Chris Ben), ktorý je riadený Pastor. (Chris) Ak potrebujete originál
    alebo legit úver alebo finančnú pomoc, a vy môžete byť spoľahlivé a
    veriť, že splatiť prostriedky v deň splatnosti budem
    Váš návrh, kontaktujte ju na adrese: pastorchrisben@gmail.com a Vy
    bude bez podvodov v internete.

    Môj báječný manžel rozšíriť svoje pozdravy k svetu aj keby nebolo
    Pastor (Chris) Neviem si predstaviť, ako život by mal byť pre moju rodinu
    today.Please žiadam vás, aby ste mi pomohol poďakovať pastora (Chris) U
    a ja sa vždy zdieľať veľké veci, ktoré sa dejú v mojom živote
    každodenný život v odpovedi. Ty si ten, kto ma a moju rodinu odstrániť
    z chudoby, moja rodina rozširuje svoj ​​pozdrav pre vás.

    ak máte záujem o akékoľvek informácie, môžete ma kontaktovať na môj e-mail nižšie:
    susanrandy1998@gmail.com

    Boh vám žehnaj ............

    Pastor Chris Ben

    ReplyDelete
  74. Ďakujem Annie Finančnej spoločnosti, že mi dôverujete 30 000,00 EUR. Úspešne som dostal 30 000,00 EUR. Rýchlo chcem, aby tento príspevok na tomto mieste, takže môžete tiež kontaktovať info.annie_finance@yahoo.com získať úver. Vyskúšal som niekoľko spoločností online a som hrdý na to, že môžem povedať len spoločnosť Annie Finance, ktorá mi môže pomôcť získať pôžičku. Toto je úprimná pravda z môjho srdca. máte šancu získať pôžičku od tejto spoločnosti je 100% šancu a získať úver dnes.

    ReplyDelete
  75. Doplnok dňa, volám sa Eliška, som z Košíc, už 1 mesiac hľadám skutočnú pôžičku a všetko, čo som dostal, bola kopa podvodov, ktoré ma prinútili im dôverovať a na konci dňa , zobrali mi peniaze bez toho, aby mi dali čokoľvek na oplátku, stratila sa všetka moja nádej, bol som zmätený a frustrovaný, potom je pre mňa veľmi ťažké uživiť svoju rodinu, už nikdy som nechcel mať nič spoločné s online pôžičkami, tak som išiel aby som si požičal nejaké peniaze od kamaráta, povedal som mu všetko, čo sa stalo a on povedal, že mi môže pomôcť, že pozná čestného veriteľa, ktorý mi môže pomôcť, že práve dostal pôžičku od pani Annie, nasmeroval ma, ako požiadal som, urobil som, ako mi povedal, požiadal som, nikdy som neveril, ale snažil som sa a na moje najväčšie prekvapenie som dostal pôžičku 40 000 eur do 48 hodín, nemohol som uveriť, som opäť šťastný a bohatý a ďakujem Bože, pretože neverím, že čestní veritelia, ako je tento, stále existujú pri podvodoch s vysokými sadzbami po celom svete, odporučil by som tohto čestného veriteľa každému! tu je e-mail, ktorý som použil na ich kontaktovanie info.annie_finance0@yahoo.com

    ReplyDelete
  76. úprimne, skutočne vám pomôžeme s rýchlou pôžičkou, bez ohľadu na to, aká je vaša situácia, môžeme vám pomôcť. ver mi, že od teba nič nechceme. pomohli sme toľkým ľuďom na Slovensku, že môžeme pomôcť aj vám. pošlite nám e-mail ešte dnes na adresu info.annie_finance0@yahoo.com, okamžite vám odpovieme. každý deň tvrdo pracujeme, aby sme pomohli ľuďom, ktorí potrebujú peniaze, takže vám môžeme pomôcť čo najrýchlejšie, neupadnite do depresie a nebuďte smutní. napíšte nám ešte dnes, úprimne vám chceme pomôcť.

    ReplyDelete
  77. Tu prichádza cenovo dostupná pôžička, ktorá navždy zmení váš život, som pani Annie Terry, certifikovaný veriteľ pôžičiek, ponúkam pôžičku jednotlivcom, ktorí potrebujú finančnú pomoc s nízkou úrokovou sadzbou 2%. Zlý kredit je prijateľný. Podmienky sú veľmi jednoduché a ohľaduplné. Ja, pani Annie, sa snažím pomôcť menším finančným privilégiám dosiahnuť ich sny hľadali ste legitímneho poskytovateľa pôžičky online tu ukončiť svoj finančný problém Mojím poslaním je pomôcť menším finančným privilégiám dostať sa späť na správnu cestu moja spoločnosť má veľa pomoci jednotlivca, nachádzame sa v Taliansku a na Slovensku. ak máte záujem získať pôžičku čo najrýchlejšie ešte v ten istý deň, kontaktujte nás na adrese info.annie_finance0@yahoo.com, všetko zariadime, aby sme vám pomohli.

    ReplyDelete